Продуктивність ー наше все і в усьому. Вона залежить від багатьох факторів, а впливає на ще більшу кількість. Лютий скоригував плани кожного з нас і більшість переїхала в домашній офіс. Remote для багатьох звучить як вирок. Власне, у наших працівників це було саме так. Ми зовсім не звикли до віддаленого формату роботи, адже новенький офіс в Ірпені і дружня атмосфера в колективі підтримували нашу продуктивність і заохочували до креативності.
Зустрічі, стратегічні планування, корпоративна англійська зранку, а ще just dance або mortal kombat у нашій кав‘ярні під час обіду ー це все надихало.
І коли нас розкидало по країнам та настав час повертатися до повноцінного робочого графіку, постала проблема фокусу, продуктивності та посидючості (так-так, вам не здалося. Одному без компанії всидіти на місці важко 😂).
Впевнені, ви знаєте про що ми говоримо, тому ця стаття буде неабияк корисною для вас. Забіжимо наперед і скажемо, що дуже важливо прикрасити своє робоче місце і зробити його осередком натхнення. Якщо ви плануєте задекорувати стіну над робочим місцем, то радимо розглянути наші мапи (у тому числі і новинки):
-
Панно або Триптих (розмір) – 2 990 грн / 3 490 грн;
-
Мапа світу у кольорі Терра (розмір М: 100 х 60 см) – 2 780 грн;
-
Мапа України (розмір М: 100 х 66 см) – 2 200 грн.
Як налаштуватись на робочий день вдома
А тепер до лайфхаків! Зібрали командою цілий список для вас, заряджений на продуктивний і результативний робочий день вдома:
-
Налагодьте графік сну, ми вас дуже просимо
Сон – це процес відновлення організму, а значить один із факторів, який впливає на роботу. Найоптимальніші години для сну: з 21:00-22:00 до 6:00-7:00. Саме в ці години ви досягаєте глибокого сну, запускаються процеси по відновленню і очищенню, а тому ви краще висипаєтесь.
-
Обстановка у квартирі.
Щоб точно ні на що не відволікатись під час роботи, у вас має бути ідеальна чистота вдома. Щоб раптом о 12:00 не захотілося посуд помити чи ліжко застелити, бо безлад дратує. Відводимо вихідні для повноцінного прибирання, щоб у будні нас не спіткало прокляття неприбраної квартири.
-
Організуйте простір робочого стола.
Ми дійшли до найцікавішої частини, яка напряму впливає на процес роботи. Поїхали по порядку, почнемо з порад і лайфхаків.
-
Лишіть на столі лише потрібні для роботи речі: ноутбук, планшет, планер – усе інше ми прибираємо у шафу, щоб не було розфокусу на непотрібні предмети. Можна залишити вазу з квітами, природа позитивно впливає на продуктивність;
-
Візуалізуйте робочі процеси та плани. Цим більшість нехтує, насправді, ой, як дарма. Коли перед очима є структура і список справ, мозок сприймає повну картину і підсвідомо вже хоче поставити галочки навпроти кожного виконаного завдання. Візуалізація планів допомагає тримати фокус;
Для візуалізації радимо спробувати таку тактику: на маленьких папірцях написати задачі (з підзадачами і кружечком під галочку), розкласти усі плани на 3 колонки:
важливо і терміново |
терміново, але не важливо |
легко та швидко |
Після сортування задач слід повісити папірці перед очима справа наліво (це важливо). Мапа Enjoy The Wood в цьому випадку стане у нагоді, адже візуалізовувати плани на ній не тільки зручно, а й красиво на додачу. Отож, виконуючи завдання, ставте галочку на записках і відслідковуйте свої маленькі успіхи і перемоги. У кінці робочого дня виконані завдання знімаєте, а інші залишаєте на наступний день.
-
Розмістіть дзеркало навпроти робочого місця.
Приготуйтесь здивуватися, адже дзеркало відіграє дуже важливу роль у нашому домі. Якщо його розташувати навпроти місця, де ви працюєте, вас чекає збільшення кількості роботи, а отже, і фінансів. P.S. Якщо роботи стає надто багато і ви не справляєтесь, варто переставити дзеркало в інше місце на деякий час.
Три основних пункти на виконання – і продуктивний робочий день гарантовано. Що скажете?