МАГАЗИН НАТХНЕННЯ І ПОДАРУНКІВ ДЛЯ ДУШІ

Enjoy The Wood ™ - це український сімейний бренд, який подарував позитивні емоції сотням тисяч людей. Ми розробляємо унікальну продукцію, яка відрізняється високою якістю і підтверджена патентами. Кожен товар створений з неймовірним трепетом і любов'ю до наших клієнтів. В наші замовлення ми вкладаємо частинку себе - це воістину твір мистецтва.

ЗНАК ЯКОСТІ І СТИЛЮ ВИЗНАНОМУ В УСЬОМУ СВІТІ

Компанія Enjoy The Wood заснована у 2014 році родинами Фостенко й Обіход. Ідея створювати Мапи прийшла не одразу, починали з дерев'яних дощечок для нарізання та скалок. У 2016 році перша одношарова Мапа світу з'явилася на стіні в офісі, а у 2018 зібрала понад 100 000$ на краудфандинговій платформі Kickstarter. Це дозволило популяризувати продукцію в усьому світі (насамперед Європі та США) і розширити свої горизонти.

ЄВРОПЕЙСЬКА ЯКІСТЬ

Ми довго працювали над технологією виробництва і її вдосконаленням, над оптимізацією робочих процесів. У кінці літа 2021 року це дозволило нам знизити ціни на багатошарові Мапи світу у натуральних відтінках. ЗАВДЯКИ ВАМ! Якісні матеріали, злагоджена робота і ваша підтримка - ланцюжок, що призвів до такого результату. Окрім запатентованої ідеї, що забезпечує унікальність і першокласну роботу, ми надаємо пожиттєву гарантію на Мапи.

TREE-NATION PROJECT

З квітня 2020 року Enjoy The Wood співпрацює з всесвітньою організацією Tree Nation, яка займається посадкою дерев. Щодня ми допомагаємо їм висаджувати по 20 саджанців у різних країнах.

На сьогодні ми вже висадили 22 600 дерев, які поглинули понад 2 000 тонн вуглекислого газу. До кінця 2023 року плануємо висадити ще 5 400 саджанців, щоб закрити ціль – 22 551 дерево. А велика наша мета – 50 000 нових рослин по всій планеті, щоб відновлювати природу та покращувати екологію. Давайте разом робити гарну справу та зберігати кожен куточок місця, де живемо!

ПРО НАС ГОВОРЯТЬ: ENJOY THE WOOD ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ЗМІ

Ігор Фостенко дає інтерв'юЯк і багато інших, наша історія почалась з маленької справи та великої мрії. Успіхи та невдачі, перемоги й поразки, цікаві рішення та ризики, злети, падіння та знову злети – і от наші унікальні дерев'яні карти та декор підкорюють серця покупців у всьому світі, а провідні медіа неодноразово висвітлюють наш тернистий шлях до міжнародного визнання. Своїм яскравим прикладом власник компанії Ігор Фостенко надихнув багатьох, розповівши про непростий шлях до успіху в інтерв’ю та телешоу.

Інтерв’ю для Big Money: Ідеальний приклад сімейного бізнесу

В розмові з Євгенієм Черняком Ігор поділився історією, як одна спонтанна ідея може перетворитись на основу для успішного бізнесу. Випадкова ідея – вигравіювати щось на кухонній дощечці, придбаній в місцевому магазині, стала першим кроком на шляху до справи всього життя. Вкотре Enjoy The Wood ділиться неординарною історією успіху, особливостями ведення сімейного бізнесу, курйозним випадком з Warner Bros, а також наголошує на важливості залишатися собою в будь-яких обставинах.

Відверто з Ігорем Дідиком: Від вулиці до бізнесу мрії

Історія про те, як не здаватися перед випробуваннями життя та бачити можливості навіть в найтемніші часи. В інтерв’ю для Ігоря Дідика Ігор Фостенко поділився біографією, яка вражає. Дитинство на вулиці, пошук себе серед спокус та небезпеки, віра в Бога, а також шлях до створення власної справи – ця розповідь мотивує не здаватися. Щирість – саме цим керується Ігор, відкрито розповідаючи про виклики, помилки та особисті перемоги, в результаті яких сформувалась сильна та відповідальна особистість.

Сніданок з 1+1: Крізь воєнні терни до зірок

Enjoy The Wood став героєм одного з випусків Сніданку з 1+1. З ведучими Ігор поділився болючою, але водночас надихаючою історією як під час бойових дій російські війська знищили вщент виробничі приміщення компанії в Ірпені, Бородянці та Бучі. Однак наче Фенікс з попелу, компанія відродилась, вражаючи історією стійкості та віри в майбутнє України.

Про нас пишуть на Projector: Злети, падіння, відродження

Не оминула увагою нас також і освітня платформа Projector, де майстри пера висвітлили історію бренду ETW та те, як компанія відновилася та зміцнила свої позиції на світовому ринку після воєнних потрясінь. Ми розповіли про виклики, з якими зіштовхнувся Ігор, наші стратегії маркетингу, а також роль довіри клієнтів у відродженні бізнесу та адаптації до нових реалій.

AIN.UA: від гаражного стартапу до підкорювачів Kickstarter

Популярне видання AIN.UA детально розповіло про те, як ETW побили рекорд по збору коштів серед компаній України на Kickstarter. Ми радо поділилися нашими стратегіями маркетингу, підходами до розвитку продукту та успішними кейсами, які дозволили нам залучити тисячі бекерів.

Ми пишаємося, що про Enjoy The Wood – бренд українського походження – говорить весь світ!