Рік тому ми думали, як організувати фотосесію та відеозйомку для бренду в умовах карантину, наскільки це реально. Однак, ми швидко адаптувалися і обмеження частково вплинули на нас. Тепер доля підкинула новий челендж - робити зйомки під час воєнного стану. У статті про відправлення оптових замовлень під час війни ми розповідали як вирішили таке складне питання, тож, як розумієте, фотосесія до Чорної п'ятниці також підкорилася нам.
Організація фотосесії та відеозйомки
Цього року ми вирішили підібрати оригінальні ідеї для фотосесії. На мозковому штурмі з контент відділом вирішили зробити Чорну п'ятницю в стилі великого пограбування. За планом Марина та Ігор хотіли викрасти з магазину картки для подарунка близьким і для себе. Проте їхній план зруйнувався, коли в магазині не було жодного набору, бо... розпочалася Чорна п'ятниця та шалені знижки.
Підготовка до фотосесії та відеозйомок зайняли у нас кілька днів. Для відео підготували сценарій, узгоджений з другої спроби. А для фотосесії нам достатньо своєї студії. Найцікавіше почалося в процесі роботи.
Основна частина зйомок ролика проходила в нашому магазині в торговому центрі. На сьогодні всі ТЦ зачиняються під час повітряної тривоги і жодна людина не повинна залишатися в ньому. Марина Фостенко поділилася спогадами:
«Під час зйомок 2 рази була повітряна тривога. Усіх виганяли з ТЦ на вулицю і ми чекали на холоді по годині, поки пустять. Добре, що встигли все зняти. А ще - ми були дуже голодні, і через тривогу так і не встигли поїсти».
Складнощі також були з образами для фотосесії. Засновникам Enjoy The Wood потрібно було додати непомітності, підозрілості та трохи загадковості, як справжнім грабіжникам.
Відеограф Данило Кінзер згадує про роботу:
«Я підібрав референси одягу для фотосесії та вислав їх Марині та Ігорю. Вони вибрали більш-менш схожі речі зі свого гардероба. Карина (фотограф) привезла берети. А на таксі передали ще капелюх. Загалом, образи класні вийшли».
Результат роботи сподобався всім - і нам, і клієнтам, і нашим шанувальникам у соцмережах. Тільки подивіться, які були реакції в нашому Instagram.
Ми отримуємо зовсім новий досвід під час війни. До такого ніхто з команди не був готовий і не знав, як організувати фотосесію і зйомку. Але ми чинимо так, як знаємо, адаптуємося і все одно працюємо для України, наших людей, воїнів і майбутнього.
Напишіть у коментарях, як вам ролик до Чорної п'ятниці та образи Марини та Ігоря Фостенків.